onsdag 16 oktober 2019

Happy Snail Mail - Bevingad Snigel & Minialfabet

Hi lovelies!

I'm back sharing another happy card with you today!
I've been playing two gorgeous sets for this one, Bevingad Snigel and Minialfabet, and I opted to go all in using PINK, lol!
I think this little cute snail worked like a charm in pink. Don't you agree?

My snail is colored using Distress Oxides and a watercolor brush. 
The trees are made using a die and a few of the tree tops ar heat embossed with some sparkling powder.

***********************

Hej godingar!

Jag är tillbaka här idag med ett nytt glatt kort!
Jag har lekt med två underbara set till det här kortet, Bevingad Snigel och Minialfabet, och jag valde att gå all in med ROSA, hihi!
Jag tycker faktiskt att den här otroligt söta lilla snigeln passar alldeles utmärkt i rosa, Håller ni inte med mig?

Min snigel är färglagd mad Distress Oxides och en watercolor brush.
Träden har jag gjort med en die och några av trädtopparna är värme-embossade med lite glittrigt pulver.






Thanks for stopping by! Anna xo

Inga kommentarer: