onsdag 25 mars 2020

Du är Min Kopp Te! & Fjärilar - A card by Anna

Hi dear friends!

Anna here sharing another card made using the new "Fjärilar" set this time combined with a sentiment from the new "Kaffe och Choklad" set. I've heat embossed my butterflies with white embossing powder. My background is made using Distress Oxides in two green tones. Also I've made some soft bokeh effect over the greens using a white pigment ink pad with a blending brush and a stencil. I finished my card of adding a few gorgeous sequins.

***************************************

Hej kära vänner!

Anna här med ett nytt kort där jag använt det nya "Fjärilar" setet den här gången tillsammans med det nya "Kaffe och Choklad" setet. Jag har värme-embossat mina fjärilar med vitt embossing-pulver. Bakgrunden är gjord med två olika gröna toner av Distress Oxides. Jag har även skapat en soft bokeh-effekt över det gröna med en vit pigment-ink dyna en blending brush och en stencil. Jag avslutade med att sätta dit några härliga paljetter.





Anna xo

Inga kommentarer: