onsdag 18 mars 2020

Ja Må Du Leva Uti Hundrade År! - CAS by Anna

Hi sweet friends!

Who doesn't love butterflies? I've been playing with a brand new Mixed Media Set with butterflies that will be up in the shop ( if everything goes as we plan) this weekend, YAY!!
You will love all the news thats for sure.
Sentiment from the Mer Grattis set. Inspo by this beautiful card by Lisa.

*****************

Hej fina vänner!

Vem gillar inte fjärilar? Jag har lekt loss med ett alldeles färskt Mixed media set med fjärilar som kommer att läggas upp i shoppen (om allt går enligt vår plan) den här helgen, YAY!!
Du kommer att älska alla härliga nyheter, jag lovar.
Texten är från Mer Grattis. Inspirationen kommer från det här fina kortet av Lisa.





Here's a little photo of how I mad my stamping. I masked every butterfly, moved 1 inch and stamped next one in a new color. I used my stamping tool.

************************

Här är ett litet foto på hur jag stämplade. Jag maskade varje fjäril (varefter jag stämlade), flyttade 1 inch och stämplade nästa i en ny färg. Jag använde min stamping tool.



Anna xo


Inga kommentarer: