onsdag 28 oktober 2020

Kattungar - A slimline card by Anna

 Hi dear friends!

I'm back sharing  a new card with you. This time I've been playing with the super cute stamp set Kattungar. I was inspired by the slimline trend you can see all over the scrappy world right now, I love them. 

My kittens are colored uing my Illustrator markers by Spectrum Noir and my clouds iside the circles are made using Distress Oxide's by Tim Holtz and a stencil by Simon Hurley. You find all those pieces on CiLi in Papers.

**************************

Hej kära vänner!

Jag är tillbaka med ett nytt härligt kort idag. Den här gången har jag lekt med det supersöta setet Kattungar. Jag har även inspirerats av slimline trenden som sveper över scrappvärlden just nu, jag älskar det. 

Mina kattungar är färglagda med mina Illustrator-pennor från Spectrum Noir och molnen inuti cirklarna har jag gjort med Distress Oxide's och en stencil från Simon Hurley. Dom här pinalerna hittar du hos CiLi in Papers.





Anna xo

Inga kommentarer: