onsdag 7 oktober 2020

Witch one - Two Happy Cards by Anna

Hi dear ones!

Anna here with you sharing some new inspiration. I've been playing with two fun and beautiful stamp sets, Witch One and Mer Grattis
Also I've used two of the backgrounds I made on my Facebook Live on hÄnglar & Wings Facebook page a few weeks ago. You'll find the video HERE if you want to have a look :)

The stamp sets I've used for my backgrounds are, Stjärnor and Prickar. They are heat embossed and then I blended over them using Distress Oxide's with a Blending Brush.
My cute girls are colored using Spectrum Noir Illustrator Markers.

************************

Hej fina ni!

Anna här med er idag för att dela med mig av lite ny inspiration. Jag har lekt loss med två härliga stämpelset, Witch One och Mer Grattis.
Jag har även använt mig av två av dom bakgrunder jag gjorde på min Facebook Live på hÄnglar & Wings Facebook-sida för någon vecka sedan. Du hittar videon HÄR om du vill kika lite :)

Stämpelseten jag använt för mina bakgrunder är, Stjärnor och Prickar. Dom är värmeembossade och sedan gick jag över med Distress Oxide's med en Blending Brush.
Mina söta tjejer är färglagda med Spectrum Noir Illustrator Pennor.







Anna xo

Inga kommentarer: