onsdag 14 oktober 2020

PortaBella och KarlJohan - Two cards by Anna

 Hi dear hÄnglar & Wings friends!

Anna here with you sharing two darling cards using two absolutely amazing stamp sets, PortaBella och KarlJohan an Hjärtan.

The background for my KarlJohan card is like totaly inspired by my dear friend (and one of the owners of h&W<3) Lisa. Thank you Lisa for the lovely inspiration.

Both my images are colored using Illustrator markers by Spectrum Noir.

********************************

Hej kära hÄnglar & Wings vänner!

Anna här mmed er idag för att dela med mig av två kort jag gjort med tv helt underbara stämpelset, PortaBella och KarlJohan och Hjärtan.

Bakgrunden för mitt KarlJohan-kort är helt totalt inspirerat av min kära vän (och en av ägarna till h&W  <3) Lisa. Tack bästa Lisa för härlig inspiration.

Båda mina motiv är färglagda med Illustrator-pennor från Spectrum Noir.






Hugs Anna 

Inga kommentarer: