fredag 6 november 2020

Christmas card - by Wenche

 Happy Friday everyone 
Today I have made a Christmas card with the cute boy from "Tomtenissar"
from the latest kit: Ren Lycka 5
*****
God fredag alle sammen 
I dag har jeg laget et julekort med den søte gutten fra "Tomtenissar"
fra det nyeste kittet Ren Lycka 5

The text is from "Kramtomtar"
*****
Teksten er fra settet "Kramtomtar"

I have colored with Promarker and Flexmarker.
(Last time i used them was about 6 years ago 😅)

Around the edge I have stamped with "Snöflingor"
*****
Jeg har fargelagt Promarker og Flexmarker.
(Sist gang jeg brukte dem var for ca 6 år siden 😅)

Rundt kanten har jeg stemplet med "Snöflingor"

The text on the inside is from "Tomtenissar" and in the background
I used a tree from the new Mixed Media set: "Vintergranar"
*****
Teksten på innsiden er fra "Tomtenissar" og i bakgrunnen
har jeg brukt ett tre fra det nye Mixed Media settet: "Vintergranar"

The text on the back of the card is from "Handmade English"
*****
På baksiden har jeg brukt en tekst fra "Handmade English"

Stamps used on this card / Stempler brukt på dette kortet:

Tomtenissar
Handmade English

Visit us again tomorrow for more inspiration!
Hugs, Wenche 
*****
Besøk oss igjen i morgen for mer inspirasjon!
Klem, Wenche 

Inga kommentarer: