söndag 15 november 2020

God Jul - Grantomtar - Anna

 ************************

Hi lovely Sun-day!
Today one or more from our team have some extra inspiration for you.  YEAH!
The joy grows when sharing.

Hej underbara sön-dag!
Idag har en eller flera ur vårt team lite extra inspiration till dig. HURRA!
Delad glädje är dubbel glädje ni vet...

**********************

 Hej go'vänner!

Anna här med lite ny inspiration för det stundande eller kanske redan påbörjade julkortsmakeriet.

Jag har lekt loss med tjejen från Grantomtar och God Jul-text ifrån ett äldre, men likväl fantastiskt, set som heter Inbjudan Script. Min tjej är färglagd med Illustrator-pennor från spectrum Noir

Jag har även använt en av dom nya galet läckra stencilerna för min bakgrund, den heter Prickar. Jag använde en vit texture paste för att få lite struktur. När det torkat smooshade jag en lila och en grå Distress Oxide för att matcha med tjejens kläder. Kransen är en die från Tim Holts/Sizzix.

Dom grejerna hittar ni ho CiLi in Papers.


Hi dear ones!

Anna here with some new inspiration for your Christmas Cards.

I've used two sets, Grantomtar and Inbjudan Script. Also I've used one of the new totally amazing stencils, Prickar with some white texture paste to get some texture.
After drying I smooshed two different Distress Oxide's, a violett and a gray.
The wreath is by Tim Holtz/Sizzix and you'll find those pieces on CiLi in Papers.






Anna xo

**********************
❤❤❤

Please come back and visit us again.
There is always something new to see in here.

Välkommen åter - det finns alltid något nytt
här inne att inspireras av.

Inga kommentarer: