fredag 20 november 2020

We wish you... - by Wenche

  Happy Friday everyone 
Today I have made this Christmas card with the girl from - "Tomtenissar"
*****
God fredag alle sammen 
I dag har jeg laget dette julekortet med jenta fra settet "Tomtenissar".

The text is from the mixed media set: "Granar"
*****
Teksten er fra mixed media settet "Granar"

Today I have colored with Promarkers.
Around the edges I have used "Snöflingor"
*****
I dag har jeg fargelagt med Promarkere.
Rundt kantene har jeg brukt "Snöflingor"

The text on the inside is also from "Granar"
In the background I have used the small accessories stamps from "Tomtenissar"
*****
Teksten på innsiden har er også fra "Granar"
I bakgrunnen har jeg stemplet med tilbehør stemplene fra "Tomtenissar"

I replaced my personal stamp with this text from "Handmade English"
*****
Her har jeg erstattet mitt personlige stempel med en tekst fra "Handmade English"
Stamps used on this card / Stempler brukt på dette kortet
Granar


Visit us again tomorrow for more inspiration!
Hugs, Wenche 
*****
Besøk oss igjen i morgen for mer inspirasjon!
Klem, Wenche 

Inga kommentarer: