lördag 21 november 2020

Kramtomtar från Karin Å

Nu är det snart bara en ynka liten månad kvar till jul och
vi presenterar med glädje ett extra inlägg från vår gäst Karin Åkesdotter.
Den här gången är det Kramtomtarna som står i fokus!  


Stämplade och färglade den söta tjejen från Kramtomtar. klippte ut henne och monterade med foam kuddar på en snöfallsembossad panel i kvistpapper. Jag gick över den embossade panelen lätt med inkblender och vit ink för att förtydliga flingorna ytterligare. 
Texten kommer från setet med Jultexter.




Stämplade och färglade den söta tjejen från Kramtomtar. klippte ut henne och monterade med foam kuddar på en embossad panel som jag sedan satte på en stansad spetspanel.


/Kram Karin
Tack för dom här veckorna!
Du hittar mer av mig på min blogg - länk i mitt namn ovan.

Inga kommentarer: