fredag 13 november 2020

Christmas Hug! - by Wenche

 Happy Friday everyone 
Today I have made a Christmas card with the boy from "Kramtomtar"
*****
God fredag alle sammen 
I dag har jeg laget et julekort med gutten fra settet "Kramtomtar"

The text is from the same set and I have used
the new strencil "Prickar" to create snow with white paste
*****
Teksten er fra samme sett og jeg har brukt den
nye stensilen/sjablongen "Prickar" til å lage snø av hvit paste

I have colored him with Prismacolor pencils on kraft cardstock
*****
Jeg har fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.

The text on the inside is from "Påpälsat"
For the dotted background I used stencil "Prickar"
*****
Teksten på innsiden er fra settet "Påpälsat"
Til prikkene i bakgrunnen brukte jeg stensilen "Prickar"

The text on the back of the card is from "Handmade English"
*****
På baksiden har jeg brukt tekst fra "Handmade English"

Visit us again tomorrow for more inspiration!
Hugs, Wenche 
*****
Besøk oss igjen i morgen for mer inspirasjon!
Klem, Wenche 

Inga kommentarer: