onsdag 26 maj 2021

Du är en blomma i min trädgård - Ett Slimline Card av Anna

 Hej på er!

Anna här med er idag. Jag bjuder på ett Slimline Card där jag lekt med det helt fantastiskt fina setet Grafiska Blommor, en STOOOR favorit hos mig!

Jag stämplade blommorna på ett papper där jag rollat av akrylfärgen då jag gjort Gell Printing. Så det går helt i min linje med att ta vara på allt som funkar :)
Det är ju så läckra färger så det gick inte att låta bli att använda det liksom.

***********************

Hi everyone!

Anna here with you today. I've got a Slimline Card for you today where I've used the exraordinary gorgeous set, Grafiska Blommor, my top favorite!

I stamed the flowers on one of those papers you roll off your access acrylic paint when playing with your Gell Plate. I couldn't resist using this one with such gorgeous colors.
Also it's in perfect line with my wish to use up everything you can :)

 




Anna xoxo

Inga kommentarer: