lördag 8 maj 2021

Några våriga kort med både gammalt och nyare - Anna

 Hej på er alla godingar därute!

Glad lördag på er och hoppas helgen börjat bra för er alla. I dag har jag några kort där jag valt ut några äldre godingar i mitt stämpelförråd och så har jag kombinerat dom med nyare texter. Jag hade en riktigt mysig stund då jag fixade ihop det hela.

******************

Hi dear ones!

Happy Saturday and also I hope your weekend have been good so far. Today I have a few cards where I have been combining some older images with some newer sentiments.
I had so much fun creating these.








Material:

Clear Stamps - Flicka med Hårband A7
Clear Stamps - Meddelare
Clear Stamps - Tjej med Huckle A7
Clear Stamps - Stora Texter Vår A7
Clear Stamps - Someday
Clear Stamps - Tid A7
Stencil - Kvadrat & Cirkel

Anna xo

Inga kommentarer: