onsdag 12 maj 2021

Kort med Bladranka & Ansikten - Anna

 Hej go' vänner!

Ja då är det onsdag igen och med den kommer ett blogginlägg av mig, Anna .)

Idag bjuder jag på ett vårigt kort med härlig akvarellkänsla.
Jag har färglagt mitt motiv, Bladranka, med Glitter Brush Pens från Spectrum Noir och jag älskar resultatet. Texten kommer ur setet, Ansikten, och den stämplade jag med den nya Distress Oxide färgen, Salvaged Patina

Det finns även en videotutorial till den, utan tal och text då den talar sitt tydliga språk själv tänker jag:)
 Enjoy!!

**********************

Hi dear friends!

It's Wednesday and that means I'm the one who is up on the blog.

I will share a card filled with spring feelings as well as a lovely "watercolorish" touch. I've colored my image, Bladranka using Glitter Brush Pens by Spectrum Noir and I love how it turned out. My sentiment comes from the set, Ansikten and I've stamped it using the new Distress Oxide color, Salvaged Patina.

Also I've got a video tutorial for you, no speak or subtitels though it speaks well for it self I bet :)
Enjoy!!







Anna xo

Inga kommentarer: