lördag 14 januari 2023

Gästinlägg från Angelica

 Godmorgon!

Idag presenterar vi en ny gäst hos oss här i bloggen, nämligen Angelica Seedorff.
Kika in på hennes instagram för att hitta mer härliga skapelser.


Hej, jag som fått äran att vara gäst DT här hos hÄnglar & Wings heter Angelica och bor i Partille utanför Göteborg. Jag började med scrapbooking 2006 när vår första son föddes.
Runt 2012 när son nr 2 kommit till världen så "tappade" jag skaparinspiration och intresse,
men i januari 2020 när jag fått iordning i mitt egna pysselrum och min lillebrors son skulle döpas kom jag igång igen. Sen dess har det skapats för fullt inne i mitt pysselrum till Seriemördar-poddar och härlig musik. Kan du gissa vilka mina absoluta favorit stämplar är?


Kortet är gjort till en kär vän Svante som inte mår bra och verkligen behöver många kramar och värmande tankar❣️

Motivet på detta kort kommer ifrån det helt nya  'Håll mitt hjärta
Texten Kryakramar är stämplat med bokstäver ifrån  'konturalfabet'
Sen har jag använt mig av flertalet olika textstämplar ifrån tidigare hÄnglar & Wings.
Jag färglägger mina motiv med Distress ink refills och Shimmer effekter med Paul Rubens akvareller.

**************
Today we have a new guest with us here. Welcome Angelica Seedorff.
You find more of her lovely work over at 
instagram.

This card is made for her dear friend Svante who is ill and needs many hugs and warming thoughts. Stamps used are Håll mitt hjärta and the letters from konturalfabet + other older stamps from hÄnglar line. Image is colored with Distress ink reinkers and Shimmer effect from watercolors. 








Njut av en härlig helg så ses vi här inne nästa vecka igen!

***********

Enjoy your weekend and see you next week again.






Inga kommentarer: