tisdag 10 januari 2023

Happiness jar - by Maya

 


Jeg har laget meg ei gledeskrukke for 2023!
Hver uke gjennom hele 2023 skal jeg notere ned hva som ga meg mest glede den uka, 
eller om det var flere :)

Så på nyttårsaften kan jeg sitte å lese igjennom året,
og mimre litt!
**************
I have made me a happiness jar for 2023!
Each week trough 2023 I will write down what made me happy that week,
or maybe there was several moments, well I write them down :)

So on new years eve I can read the notes 
and walk down memory lane of the year!




Jeg synes jenta fra Hjärtetråd passet perfekt for dette prosjektet :)

Produkter brukt;
**************
I thought the girl from the Hjärtetråd set was perfect for this project :)

Products used;



Ha en flott tirsdag,
klem fra Maya
*************
Have a wonderful Tuesday,
hugs from Maya

 

Inga kommentarer: