fredag 6 januari 2023

You are amazing - by Maya

 


Riktig godt nytt år!

Jeg starter det nye året med å utfordre meg selv i noe jeg synes er vanskelig.
Nemlig CAS kort!
Altså, når man er vant til å lage lag på lag kort, med papirer i flere farger,
og bøttevis med pynt...
Så er CAS vanskelig!

Men jeg har i hvert fall prøvd ;)
**************
Happy New Year!

I start off the new year with doing something that I found to be very difficult.
CAS cards that is!
Well, when you always make cards that has several layers, and different colours of designer papers,
and a lot of decorations...
Then CAS is difficult!

But I have at least tried to make it ;)


Så, her er mitt forsøk,
dette er noe jeg må øve mye mer på!
Jeg synes liksom det mangler noe...
Men det gjør kanskje ikke det, hvert fall ikke når det skal være CAS kanskje?

Stempler brukt;
******************
So, here is my attempt,
this is something I have to do more of!
I do think it misses something..
But it might not do that, at least if it`s a CAS card tight?

Stamps used;




Også har jeg pyntet innsiden, som vanlig.
*********
And as always I have decorated the inside.



I fjor ble min første bujo til,
og jeg starter året med en ny :)

Jeg håper du vil finne litt inspirasjon fra den!
***************
Last year I made my first bujo,
and I start the new year with a new one :)

I hope you will find some inspiration from it!


Ett passende ord for 2023!
**************
A perfect word for 2023!


Dette året har jeg planer om å kjøre tema for hver måned,
og prøve å holde meg til det.
Både farger og dekorering.
***************
This year I have planes to stick to a theme each month.
And colours and the decorating too.


Ukene mine i januar ser slik ut.
Enkelt oppsett,
satser på at det fungerer.
*********
The weeks for January looks like this.
A simple design,
and hopefully it gets the job done.


Midt imellom ukene har jeg gjemt pynten dette året.
I stedet for å pynte alle ukene,
blir det nå ett månedlig tema.
Januar er snø og vinter ;)
**************
In between the weeks I have hidden the art this year.
Instead of decorating all the weeks,
I now want to make one scenary/theme.
January is snow and winter ;)


Er de ikke søte?!

Stempler/produkter brukt;
**********
Aren`t the just to cute?!

Stamps/Products used;

Adventkalender #3


Ha ei flott helg,
klem fra Maya
*************
Have a wonderful weekend,
hugs from Maya



 

Inga kommentarer: