onsdag 11 december 2019

11 December - Advent Calendar 2019


Hi dear friends! It's time to open window number 11 and it's me, Anna who is opening this one.
I've been playing with the Granar set combined with sentiments from the Mer Jul and a few details using the Prickar set.

Here's what I came up with, a few tags to add to some christmas gifts!

*******************************

Hej go' vänner! Det är dags för lucka nummer 11 och det är jag, Anna som öppnar den.
Jag har skapat med Granar setet tillsammans med texter från Mer Jul och några detaljer från setet Prickar.

Så här blev det hela, några julklappsetiketter till julgåvor eller klappar!





For this one I've pimped up the christmas ornament from the Granar set using two different stamps from Prickar. The pink one I just layerd using a swirl-dot. On the yellow one I "kissed" my ornament stamp with the dotted-dot in a darker yellow color and then stamped upon the lighter yellow ornament. Easy peasy but such a cool effect.

*********************

Här har jag "pimpat" upp julkulan från Granar setet med hjälp av två olika stämplar ur Prickar setet. Den rosa bara stämlade jag den "swirliga" pricken direkt på min ljusare rosa kula. På den ljusrae gula "kysste" jag min kula-stämpel med den prickiga prickstämpeln med en mörkare gul färg och stämplade sedan över den. Plättlätt men en så cool effekt.

Anna xo

2 kommentarer:

Jacque sa...

Anna, these tags certainly bring many smiles with the cheerful and happy colors you have used!!! You are so creative and with a great imagination!!! They are so cute and happy!!!

Anonym sa...

I det enkla bor det vackra...