söndag 29 december 2019

Great Love ♥ - by Wenche

Happy Sunday everyone 
This is my first blog post and  you will see me here on Sundays.
*****
Gledelig søndag alle sammen 
I dag har jeg mitt første innlegg og dere vil se meg her på søndager.
It's time to start thinking of Valentine's day and the new stamps are perfect!
Today I have made a card with the girl and the texts from the stamp set: Hjärtevänner.
*****
Det er en god stund igjen til Valentine's dagen, men med de nye flotte stemplene er det bare å begynne.
I dag har jeg laget et kort med jenta og tekstene fra settet: Hjärtevänner.
Who can resist this cutie?
*****
Hvem kan motstå denne søte jenta?
I have colored with Prismacolor pencils on kraft cardstock.
At the edges I have used the Mixed Media stamp set: Bakgrundstext.
*****
Jeg har fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
På kantene har jeg brukt Mixed Media settet: Bakgrundstext.
I always use some text on the inside and this text is perfect.
*****
På innsiden bruker jeg alltid en tekst og denne passer perfekt.
Instead of my personal stamp I have used one of the text from the stampset: Handmade.
*****
I stedenfor mitt personlige stempel har jeg brukt en av tekstene fra settet: Handmade.
Stamps used on this card / Stempler brukt på dette kortet:
Make sure to visit us again tomorrow for more inspiration!
Hugs, Wenche 
*****
Husk å ta turen innom oss i morgen også for mer inspirasjon!
Klem, Wenche 

1 kommentar:

Sol sa...

Nydelig Fargelegging! Varme fine farger!