fredag 30 april 2021

Flower sticks - by Wenche

 Happy Friday everyone 
Today I have used two flower sticks for my projects.

 For the first one I used the new beautiful stamp: "Nyckelpiga 
*****
God fredag alle sammen 
I dag har jeg brukt to blomsterpinner til prosjektene mine.

 Til den første brukte jeg det nye vakre stempelet: "Nyckelpiga" 

 
I have colored with Prismacolor Premier pencils on kraft cardstock.
Around the edge I have used "Stänk"
*****
Jeg har fargelagt med Prismacolor Premier blyanter på kraftkartong.
Rundt kanten har jeg brukt "Stänk"

The text on the back is from "Svärmeri"
*****
Teksten på baksiden er fra "Svärmeri"


(Sorry for the dark picture)

For the second one I used one of the adorable cows from: "Kossor 
*****
Til den andre brukte jeg en av de herlige kuene fra: "Kossor"

Also colored with Prismacolor Premier pencils on kraft cardstock.
Around the edge I have used "Stänk"
*****
Også fargelagt med Prismacolor Premier blyanter på kraftkartong.
Rundt kanten har jeg brukt "Stänk"

The text on the back is from "Harry och Hedvig"
*****
På baksiden har jeg brukt tekst fra "Harry och Hedvig"


(Sorry for the dark picture)

Stamps used / Stempler brukt


Have a lovely day and take care !
Hugs, Wenche 
*****
Ha en fin fin dag og pass på dere selv!
Klem, Wenche 

Inga kommentarer: