fredag 9 april 2021

Spring is in the air - by Wenche

 

Happy Friday everyone 
Today I have made a giftbag with sweet "Pingstliljeflicka". 
*****
God fredag alle sammen 
I dag har jeg laget en gavepose med søte "Pingstliljeflicka".

The sentence is made from text from two sets:
spring - "Pingstliljeflicka
is in the air - "HjärtehÄngla"
*****
Setningen er laget med tekst fra to sett:
spring - "Pingstliljeflicka
is in the air - "HjärtehÄngla"
I have colored with Promarkers.
Around the edges I have used "Kvadrat & Cirkel",
stamped with Distress Oxide.
*****
Jeg har fargelagt med Promarkere.
Rundt kantene har jeg brukt "Kvadrat & Cirkel",
stemplet med Distress Oxide.

The text on the other side is from "Blom- och Kaninflicka".
*****
Teksten på den andre siden er fra "Blom- och Kaninflicka".

Stamps used on this card / Stempler brukt på dette kortet

I have also made a tag in CAS style with "Tulpan"
The text comes with the stamp.

*****
Jeg har også laget en tag i CAS stil med "Tulpan".
Teksten kommer med stemplet.
I have colored with Prismacolor Premier pencils.
The stripes is made with stencil "Hjärta & Rand".
*****
Jeg har fargelagt med Prismacolor Premier blyanter.
Stripene er laget med stensilen "Hjärta & Rand".


Have a lovely day and take care !
Hugs, Wenche 
*****
Ha en fin fin dag og pass på dere selv!
Klem, Wenche 

Inga kommentarer: