lördag 24 april 2021

Guest designer Ulrika


Hej! 
Jag heter Ulrika, eller Ullkika som jag kallar mig på Instagram. Jag är en pysslerska sedan 17 år tillbaka. 
Jag älskar att återanvända material, och har alltid på mig mina kreativa glasögon. 
Jag skapar allt från små tändsticksaskar och ATC till kort och LO. 
Jag tycker om de små detaljerna. 

På mitt första kort som gäst har jag använt HjärteHängla och en text från setet Mirakel

—————————————
Hello! 
My name is Ulrika, or Ullkika as I call myself at my Instagram. I am an artist since 17 years back. 
I love to reuse material and I am always wearing my creative glasses.  
I create everything from small match boxes and ATC to cards and LO. 
I like the small details. 

On my first card as guest I have used HjärteHängla and a text from the set Mirakel







Inga kommentarer: