onsdag 10 augusti 2022

Det blev Augusti med ett ryck...

 Hej på er!

Idag ska jag hoppa in i bloggen lite och skämmas!
Det var nämligen jag som gjort i ordning en ny Moodboard för Augusti och vad händer? Ja, i det snaraste ingenting... idag är det ju den 10e augusti redan och först nu kommer jag ihåg mitt ansvar. Vet inte riktigt vad chefen skall säga om det här... uselt troligen!


Nåja, jag bjussar på ett inte alls nygjort kort med Bladrankan och vår Moodboard för Augusti och hoppas att den kan inspirera när idéerna tryter. Kanske lockas du av färgerna? Former? Motiven? Ja, det är ju helt fritt fram när det gäller en Moodboard faktiskt och det är lite det som är grejen - inspiration i långa banor, både högt och lågt. Tagga oss gärna om du inspireras av den! #hanglarwings + #moodboardhanglarwings

**************

Hi!

Today I have to admit I have forgotten something!
I was the one who should have updated with a new Moodboard for August, but totally forgotten about it! Sigh... 10 days late here it is anyway.... don't tell my boss! 


Here is a not so new card with the Bladranka and the new Moodboard for August and I hope you'll get inspired by it.






Moodboard för Augusti 2022


Kram/Hugs Lisa

Inga kommentarer: