onsdag 24 augusti 2022

Nature - Ett rustikt CAS-kort av Anna

  Hej på er!

Anna här igen med ett kort där jag använt lite av det nya som kommit tillsammans med lite från förra släppet, hoppas ni gillar det :)

Det blev ett mer rustikt kort med härligt Kraftpapper som kortbas men fortfarande cleant. Jag tycker det passar bra in med den härliga ryggsäcken med fårfällen.

Perfekt stämpel för höstens kort.
Passar även väldigt bra in på ett mer maskulint kort.

Den övre texten har jag lånat in från förra släppets Grattiscirkel, det blev en bra kombo tycker jag.

Stämpelset jag använt är det nya Stor Rygga och så Grattiscirkel.

Då kör vi!

*********************************

Hi everyone!

Anna here with a card using some of the news combined with some from the last release, I hope you'll like it :)

This time I went for a more rustic feeling but yet clean. I've used some Kraft paper as base for my card.
I love how it turned out.

The sets I've used are the new Stor Rygga and Grattiscirkel.

Here we go!






Kram Anna xoxo

Inga kommentarer: