onsdag 3 augusti 2022

Smultron på Strå - Ett par kort av Anna

 Hej på er allihopa!

Välkommen in hit med mig och oss idag där jag har ett par smultronkort att bjuda på. Jag har även lånat in några ramar, etiketter och bokstäver från ett par andra av våra nya stämpelset.

Ja men just ja' ett par stenciler slank visst med också, haha!
Det blev en hel del men korten är ändå rena och enkla som dom ofta råkar bli då jag är i farten.

Jag råkar ha en liten videotutorial från när mina kort kom till också.

Håll till godo! 💚



********************************

Hi dear friends!

Welcome here today everyone.
Today all share a pair of wild strawberry cards with you. Also I've used stamps from a few other news as well as two older stencils. A lot on the plate but still pretty clean and simple as it mostly happens to be when I'm create cards.

Well, I may have a little video tutorial for you as well from when my cards came together.

Enjoy! 💚






Tack för att du kikade in här idag!

**************

Thanks for stopping by here today!


Kram Anna xoxo

Inga kommentarer: