onsdag 19 februari 2020

A Wedding card using Texthjärta and Alfabet

Hi lovelies!

Today I'll share my Wedding Card for our Daughter and her husband. The got married this Saturday, yay! Everything was so very beautiful and I'm so happy and proud of them.
Anyway, I made a card for them using Texthjärta, Alfabet and a few other gorgeous sets as Hjärtevänner, Människor, Minialfabet, Små Siffror and Rakt Alfabet med Siffror.

**********************

Hej godingar!

Idag visar jag mitt Bröllopskort till vår dotter och hennes man. Dom gifte sig i lördags, hurra! Allting var så fantastiskt vackert och jag är så glad och stolt över dom. Iallafall så gjorde jag ett kort åt dom där jag använde Texthjärta, Alfabet och några andra härliga set som Hjärtevänner, Människor, Minialfabet, Små Siffror och Rakt Alfabet med Siffror.





The inside.

******************

Insidan.

The reverse side.


**********************

Baksidan.


Anna xo

Inga kommentarer: