onsdag 12 februari 2020

Kärlek - A Valentine Card by Anna

Hi dear friends!

This Friday we hav Valentine's Day so I opted for a Card in the name of love this time.
I've been playing with a few wonderful stamps out of the Hjärtevänner set and the lovely Texthjärta set. As mostly I've used my Distress Oxide's for stamping and coloring.
My card panel i made using a frame die by Memory Box bought at CiLi in Papers.

*********************

Hej finingar!

Nu på fredag har vi ju Alla hjärtans dag så det blev ett kort i kärlekens tecken den här gången.
Jag har lekt loss med några härliga stämplar ur seten Hjärtevänner och Texthjärta.
Som så ofta har jag stämplat och färglagt med mina Distress Oxider.
Min kortpanel är gjord med en ram-die från Memory Box och den har jag köpt hos CiLi in Papers.





Anna xo

Inga kommentarer: