lördag 29 februari 2020

Do all things with love - by our guest Sara Zoppi


Our guest Sara is back with this lovely card full of hearts!

Gert
Love is still in the air, and I wanted to celebrate it with this encouraging card. Everyone should do things with love! I stamped many hearts from the “Gert and Gertrud” stamp set in order to create a custom patterned paper. I used a gray ink because I wanted the boy and the sentiment to really pop up. I then stamped the boy and colored him with copic markers, adding some glossy accents on the three hearts. The sentiment is white heat embossed. 

************

Vår gäst Sara är tillbaka med ett kärleksfullt kort med massor av hjärtan!

Gert
Kärleken är fortfarande omkring oss och jag vill hylla och uppmuntra det med mitt kort. Alla borde göra saker med kärlek! Jag stämplade massor av hjärtan från setet med Gert och Gertrud för att göra min egen bakgrund till kortet och jag använde grått bläck för att dom inte skulle sticka ut så mycket. Det var pojken och texten som skulle synas mest. Jag har färglagt med Copics och dom tre hjärtana som han håller i har fått på sig ett lager glossy accent. Texten är embossad i vitt.




Hugs / Kram  Sara

See you next week again!

Inga kommentarer: