måndag 10 februari 2020

February


Det er sjelden jeg lager noe til meg selv,
men nå fikk jeg lyst til å prøve meg på en enkel kalender :)
**************
It is not often I make something for me,
but now i wanted to make me a calendar, so I did :)



Så her kommer min februar kalender :)
Tegnet opp dagene så de skulle passe i forhold til motivene.
Stemplet datoene, og enda så er det plass til å skrive inn litt hva som har skjedd den dagen.
Så dette blir nesten som en dagbok :)
**************
So here is my February calendar :)
I drew up the days so they fit the images I wanted to use.
Then I stamped the dates, and yet it is room to write down what I do that actual day.
So this is almost like a diary :)



Disse to passet perfekt for denne måneden!
Nå begynner treningen til sommerens løpseventyr,
så her er det bare å jobbe på :)
***************
These two fits perfect this month!
Now I begin the training towards the race adventure in the summer,
so here you go girl :)


Og baksiden,
som skal vise hvordan kroppen fungerer etter trening/jobb.
Jeg sliter med en del smerter,
så greit å følge med på hva som trigger de ;)
***************
And the back of the calendar,
here I will colour up the hearts to see how my body feels after training/work.
I struggle with some pain,
so okay to keep up with what triggers it ;)


Ha en flott start på ei ny uke!
Klem, Maya
************
Have a wonderful start on a new week!
Hugs, Maya




Stamps: hÄnglar & Wings - Girl & Boy (Meddelare) Banner (Matroser) Heart (Bakgrundstext)
Sentiment: hÄnglar & Wings - Februar/Numbers (Rakt alfabet med siffror), Mood, U go, Girl (Minialfabet)

Medium: Kuretake - Zig clean colours real brush
Colours: Girl: Skin - 074,069,230. Hair - 073,068. Pink - 028,230. Gray - 091,090. Shadow on the white - 091. Boy: Skin - 074,069,230. Hair - 073,068. Blue - 092. Gray - 091,090. 

Inga kommentarer: