onsdag 5 februari 2020

Grattis - CAS in Pink by Anna

Hi dear ones!

Anna here with you sharing another happy CAS card. 
I've been playing around with the Människor stamps and a few sentiments from the Mer Grattis set.
My background is made using Distress Oxide's on a wet cardstock. 
I "paint" with water on my card panel and then I add Distress Oxide blended with water as like watercolors and just apply carefully on the wet surface.
Let dry completely before stamping.

*********************

Hej kära ni!

Anna här igen med ett nytt härligt CAS-kort.
Jag har skapat med Människor och några texter ur Mer Grattis.
Min bakgrund har jag gjort med Distress Oxide's på vått cardstock.
Jag "målar" med vatten på min kortpanel och tillsätter sedan Distress Oxide's blandat med vatten, liksom en vattenfärg, och bara applicera försiktigt på den våta ytan.
Låt torka helt innan du stämplar.






Anna xo

Inga kommentarer: