söndag 7 juli 2024

Another deep dive in the stash by SasSa


 Hello and welcome!
Hope you´re having a beautiful Sunday!

Today I want to share yet another deep dive in the stash.
Just love to look and find those golden nuggets.
I´ve mad a card for a special someone that I want to give a hug.
  
For this card I´ve used:

*****

Hej och välkommen! 
Hoppas du har en fin Söndag!

Idag vill jag dela med mig av ytterligare ett djupdyk i mina gömmor.
Gillar verkligen att kika igenom och hitta de där guldbitarna.
Jag gjorde ett kort till en speciell person som jag vill ge en kram.

Till detta kort har jag använt:



Thanks for stopping by today.
Welcome back tomorrow for more inspiration.
 
Hugs SasSa
 ♥
 
*****
 
Tack för att du kikade in idag.
Välkommen tillbaka imorgon för mer inspiration.
 
Kramar SasSa 

Inga kommentarer: