söndag 21 juli 2024

Summer pep for a little star by SasSa

Hello and Happy Sunday!

I´m back with a new card that I sneak peeked 
yesterday in my coloring live.
Well yes, there is a live with this motif 
getting colored with Distress Inks.
We also began to make the envelope.
So if you´ve missed it, it´s on hÄnglar & Wings Facebook page.
I´ve used the little guy from Små Etikettkids, again I saw just now.
Memory like a goldfish...
But hey, he´s such a cutie, perfect summery and mostly reminds me of my Ceon.
Behind him I´ve used a circular part of the SifferSoppa dies.
Sentiment "Twinkel, twinkel..." from Stjärnor.
Letters CEON are Konturalfabet.
Sentiment on tag from Långa Taggare.
 
Inside the card 
Stars and first part of sentiment from Stjärnor
"Sweet heart" from Volanghjärta

Back of the card 
Twinkel, twinkel from Stjärnor

Envelope

*****
 
 Hej och glad söndag!
Idag blir det ett kort med sommarpepp till en liten stjärna.

Jag är tillbaka idag med ett nytt kort som jag smygvisade igår i min lajv.
Så japp det finns en lajv där jag färglägger detta motiv med Distress Ink.
Vi började också göra kuvertet till kortet.
Så har du missat detta finns den på hÄnglar & Wings Facebook sida.
Jag har använt den lille killen från Små Etikettkids, igen såg jag nu.
Minne som en guldfisk...
Men ok and är juh så söt, perfekt somrig och 
mest av allt han påminner om min Ceon.
Bakom honom en cirkel av SifferSoppa dies.
Texten "Twinkel, twinkel..." från Stjärnor.
Bokstäver CEON är Konturalfabet.
Texten på tagen från Långa Taggare.
 
Inuti kortet
Stjärnor och första delen av texten från Stjärnor
"Sweet heart" från Volanghjärta

Baksidan av kortet
Twinkel, twinkel från Stjärnor

Kuvertet
 

 
 
 
 
   
 




 
 
Thanks for stopping by today.
Welcome back tomorrow for more inspiration.
Have a nice Sunday!
 
Hugs SasSa
 ♥
 
*****
 
Tack för att du kikade in idag.
Välkommen tillbaka imorgon för mer inspiration.
Ha en fin söndag!
 
Kramar SasSa 
♥ 
 

Inga kommentarer: